Erhvervslivet bydes velkommen på Havarthigaarden
– til dejlige faciliteter, energien, roen, vores service og vores imødekommenhed.
Havarthigaarden er bygget til og af en af landets første, og stærke, kvindelige iværksættere: Osteproducent og Kongelig Hofleverantrice Hanne Nielsen i nært samarbejde med hendes mand Hans, som udover at være storbonde, også var teglværksejer.
Her har i hine tider været summende aktivitet, produktion og handel. Den energi er her stadig, og samtidigt hersker der i, omkring og mellem længerne en landlig ro, som forplanter sig til de besøgende.
Lokaler og faciliteter
De 14 forskelligartede lokaler med borde og stole til i alt ca. 350 mennesker giver plads til udfoldelse, inspiration og kreativitet. Faciliteterne og stemningen skaber ideelle rammer for de små såvel som store events. Vi har AV-udstyr, som dækker de fleste behov, samt et par passende PA- og lysanlæg. Personalet, de frivillige og vore professionelle samarbejdspartnere er vant til at servicere vore gæster overalt på – og omkring – gården, og ser frem til at byde velkommen til:
- Møder
- Seminarer
- Konferencer
- Kurser
- Messer
- Firmafester
- Produkt- og konceptpræsentationer
Koncerter, events og teater
Lokale C – altså den gamle lade med den fantastiske aksutik- kan rumme op til 200 tilskuere i biografopstilling. Vi går meget gerne i forhandling, og måske samarbejde, med arrangører og promotere af kommercielle, offentligt tilgængelige arrangementer og forestillinger. Vi ER et kultursted.
Mad, drikke og services – det frie valg!
Til dagligt er gården drevet af to en kvart medarbejdere samt et mindre frivilligkorps – herunder bestyrelsen. Efter behov benytter vi freelance personale og professionelle leverandører. Det giver den meste fleksible hverdag, og den bedste pris til vore kunder.
Catering
Vi er så heldige, at vi hverken har restauratør eller forpagter tilknyttet, hvilket betyder, at vores kunder er 100% frit stillet. I kan selv arrangere jeres forplejning, eller vi kan arrangere alt fra pølsevogn og fadøl til Michelin-middage og Chateau Petrus til jeres corporate event.
Service og teknik
Som udgangspunkt er man selvhjulpen hér på gården i og med det er lokalerne, der er vores kerneprodukt, men vi kan stille med crew og personale til stort set alt til priser fra kr. 275,- / time, ligesom vi kan indleje den teknik, der dækker jeres behov, hvis ikke vores er tilstrækkeligt. Al AV-udstyr i huset er i øvrigt inkluderet i lejen. PA-anlæg og lysanlæg kan lejes til meget rimelige priser.
Eventmanagement og -koordinering
Vi har en del erfaring med udvikling, planlægning og koordinering af events, og kan bistå med rådgivning, administration og praktisk afvikling. Ydermere kender vi jo vore lokaler fra ende til anden, og er gode sparringspartnere til kreative hoveder. Hvad det koster?… det ved vi ikke før vi ved, hvad det måtte kræve, men det er helt sikkert rimeligt.
45425387
Eksempel på mødedag:
Hér på gården er der ikke rigtigt noget, der hedder mødepakker. Vi pakker til gengæld møderne, som I vil have dem, men lokalelejen skal jo betales. Resten er tilvalg.
I eksemplet til venstre er der taget udgangspunkt i det store lokale til 130 mennesker med fast monteret velspillende konferenceanlæg og projektor.
Opstillingen er ved runde borde, som enten kan stilles i almindelig selskabsopstilling med 8 mandsborde eller ved revyopstilling med 6 stole om bordet på de 270º af cirklen.
Klik på “tilbuddet” for at læse ⇒
Eksemplet på catering er fra vores en af vores samarbejdspartnere www.rosmarincatering.dk
Hér ender vi altså på en couvertpris på kr. 416,67 ved 60 deltagere for en hel mødedag med fuld forplejning.
Lokalet er lejet til kl. 02.00 om natten, så der er plads til en middag med vine og underholdning, og med efterfølgende cocktail- og Havarthiparty.
I bestemmer!